tinky schreef op woensdag 15 november 2006, 16:29:
> eddy DRUPPEL schreef op woensdag 15 november 2006, 10:13:
>
>> tinky schreef op woensdag 15 november 2006, 10:01:

> antwoorden.Zo zie je dat er inderdaad misverstanden kunnen
> komen en ook ik noem niemand een leugenaar!!
>
> Groetjes,Tinky
Heb ik ook niet gezegd maar je uitlating :
de netten die over de stallen
>>> zitten er niet voor zijn om de paarden in de stal te
>>> houden...grote onzin.
>>> Deze stallen staan los op de plaat die wordt vastgezet in het
>>> toestel,zonder net zou de stal het hele toestel doorgaan in
>>> geval van ernstige turbulentie of bij een noodstop.Vandaar dat
>>> dat net eroverheen zit,
Hunting cargo en FEDEXX gebruiken bevoorbeeld geen netten maar kliksystemen , sommige maatschappijen lassen de stallen vast op de bodemplaat dus ..grote verschillen .
En het klopt inderdaad dat er geen jumpseats bij KLM worden gebruikt omdat het allemaal "geconverteerde toestellen" zijn dus geen cargo's en er is wel degelijk en verschil .
("Niks jumpseats voor de
> KLM,gewone stoelen,zowel in de cargo als bij de combi's").
Omdat KLM nog altijd een passagiersvervoerende luchtvaartmaatschappij is die de vracht ERBIJ neemt maar enfin je weet waar je over spreekt en het gebruik van dat net klopt inderdaad met de beschrijving die jij er aan geeft . Ik ben het dus met je uitleg eens .
