Eva Saegerman schreef op maandag 5 juni 2006, 1:36:
>
>>
>> OOOO wat leuk Eva!!

> kunnen ook gewoon een wortel en een appel naast elkaar houden
> en zien wat eerst binnen gaat

> Ik ga hoofdstuk van Inge eerst nog eens doornemen rond de
> letterbordjes.
Hahaha die gaan beide naar binnen. Het is denk ik heel lastig om een vrije keuze in te bouwen, Ik bedoel daarmee, ik leer haar A, en ik haar leer C. (lijkt me handig om dat dat in de toekomst te sturen is in de bak) Ik wil dus weten of ze A en C kan discrimineren. Stel dat ze de A van Appel snapt, dan zal ze denk ik toch als ik vraag A daarheen gaan omdat ik wel een opdrachtje geef. Ik kan C wel Citroen maken, maar durf er ook op te wedden dat ze dat niet graag lust, dus ik bouw er geen vrije keuze in, ik geef namelijk wel een opdrachtje. Ik denk dat discrimineren van smaken dus niet gekoppeld kan worden aan een opdracht lezen, maar dat het een los spel moet worden. Ik denk wel dat je kunt oefenen met symbolen en de beloning die bij het symbool hoort te geven, maar dan idd een plaatje van een wortel, een appel, een koekje en de smaak die er bij hoort geven. Misschien als je dan een paard helemaal met rust laat, dat ze dan ook uit zich zelf aan gaan wijzen, Ik ben er nog niet uit hoe het an te pakken.
Leuk is het wel.
Esther