Rita Klompmaker schreef op maandag 30 juni 2014, 19:06:
> e m kraak schreef op maandag 30 juni 2014, 16:20:
>
>>

> wel bekaf bent, maar je klanten te woord staan dat hoort er gewoon bij.
> Ben misschien hierin wel ouderwets maar ik hou er van met respect
> behandeld te worden en daar hoort niet bij dat je weken achter iemand moet
> aan bellen.
Ik hoor hier in de omgeving ook zulke verhalen. Mensen die letterlijk maanden van tevoren een afspraak moeten maken bij hun ijzer-eronderslaboer en moeten dan nog maar hopen dattie op die dag op komt dagen. Hun paard ondertussen het ijzer met duct tape vast gebonden pfff. Daar word je toch knettergek van. Er zijn hier niet veel smeden. En zo zijn er ook veel mensen die het zelf maar doen (geen idee volgens welke methode maar heb al wel commentaar gehoord 'dat die strasseraars die hele hoefwand eraf zagen'... ). Ik ben blij dat ik in deze zelfvoorzienend ben.