Anja S schreef op zondag 31 oktober 2010, 15:31:
> Marianne Gomes schreef op zondag 31 oktober 2010, 15:19:
>
>> Word of mouth werkt het beste, je zult zien dat een therapist die weet wat

> dat anderen veel geld kwijt zijn aan onvakkundige mensen én je helpt de
> vakkundige mensen eveneens, want die mogen toch vaak de zaken opknappen
> die hun zogenaamde vakbroeders hebben veroorzaakt. Het kaft van het koren
> scheiden begint, volgens mij, door het kaft te benoemen!
Constructive criticism YES - name slinging NO
En dat is natuurlijk altijd het gevaar. De persoonlijke relatie therapist /client heeft er ook veel mee te maken. De kritiek is ook niet altijd gebazeerd op realistische constateringen.
Als je een vriendenkring als klant hebt, en je maakt een verkeerde opmerking tegen een van de vriendinnen die helemaal verkeerd valt ( en dit hoeft niets met je werk te maken hebben, kan iets zijn over een boek of film of zelfs de nieuwe handtas) dan kun je dus ineens die hele kring als klant kwijt zijn.
In Engeland bestaat er al zo'n site, zeerzeker voor builders. Mensen die goeie en slechte ervaringen hebben met builders kunnen dit op dit speciale site melden.
Misschien een idee voor je om dit Goed/Slecht/ Stars site zelf op te zetten? Met de categorieen waar jouw interesses liggen.